התקשרו אלינו: 03-7444577

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקשרו אלינו: 03-6780586

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

סטודיו למיתוג

סטודיו למיתוג

מיתוג הינו חלק בלתי נפרד מהיכולת לשווק את עצמנו בעולם עתיר תחרות. בעוד שבעולם הישן, הקשר עם לקוחות נוצר באופן אישי: הלקוח מגיע לחנות ומפרסם אותה באמצעות שיטת "פה לאוזן". אבל בעולם בו יש כל כך הרבה חברות ויצרניות, קשה עד בלתי אפשרי ליצור קשר אישי עם לקוחות.

בעולם כזה, המיתוג מספק מענה לצרכים הפסיכולוגיים והחברתיים של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו. כיצד הדבר קורה? שיווק חוצות, שיווק בעיתונים ובשנים האחרונות יותר ויותר תופס את המקום גם השיווק הדיגיטלי – כל אלו הופכים להיות חלק בלתי נפרד מחיינו. משמעות הדבר היא כי עלינו למצוא את הדרכים היעילות ביותר להגיע ללקוחות שלנו – לאו דווקא באמצעות שיווק ישיר.

איך עושים זאת? באמצעות מיתוג.

מיתוג הוא מילה אחת לתאר עולם שלם של אפשרויות תקשורת לא מילולית עם לקוחות פוטנציאליים. מיתוג של בית עסק משמעותו – שילוב כל ערכי העסק תחת לוגו מסוים, סלוגן ספציפי, דרכי שיווק ואסטרטגיות שיווקיות רלוונטיות, אפיקי שיווק מתוכננים וכן ערכים מרכזיים המשפיעים על אופן הפעילות של הארגון וצורת הגישה לציבור.

מיתוג כולל מספר תחומים בתוכו: 

גוונים

המיתוג ידבר על הצבעים העיקריים שמאפיינים את החברה או את בית העסק, צבעים רלוונטיים אשר ישקפו את האקלים הארגוני, את עולם התוכן של החברה, את היעדים שלה ועוד. כך למשל, צבעים חמים ותוססים יאפיינו ארגונים המעוניינים להפיח רוח חיים או כאלה המתאפיינים במוצרים ושירותים המיועדים לצעירים ואילו צבעים חמים ישדרו קרבה ורצון לחמימות או ביטחון רגשי.

צורות וקווים

גם לתפיסה הצורנית של הלוגו יש השפעה על המיתוג. באמצעות מקצוענים בתחומי העיצוב הגרפי כגון אנזלביץ – סטודיו למיתוג תוכלו לדגום בצורה מדויקת את המיתוג האידאלי עבורכם. באמצעות פגישה אישית בה תנסחו את הערכים העיקריים שלכם, יהיה קל הרבה יותר לדייק את הצבעים, הקווים והצורות בהם אתם רוצים לעשות שימוש.

סלוגן

סלוגן או שורת קופי, או אפילו ערך מרכזי החוזר על עצמו – הינם חלקים בלתי נפרדים מיצירת מיתוג באמצעות שירותים של סטודיו למיתוג. כאשר אתם פועלים בצורה הטובה ביותר למציאת הערכים המובילים את הארגון שלכם, יהיה קל ופשוט לעצב את הלוגו שלכם ולבחור את הסלוגן האידאלי שיאפשר לכם להגיע אל הלקוחות שלכם בלי יותר מדי מילים. באופן זה, עובד השיווק בעידן הדיגיטלי עבורכם גם במצבים בהם אתם עוסקים בפעילויות אחרות כמו פיתוח או מתן שירות ללקוחות קיימים.

המיתוג הוא למעשה ה"שפה הלא מתומללת" בה עושים שימוש בעלי עסק רבים כיום כדי להגיע להפצה המונית ולשיווק המונים. המיתוג הוא למעשה שפה בינלאומית שכן באמצעותו, ניתן להגיע למדינות אחרות ולקהלים שאף אינם דוברים את השפה המקומית. באופן זה, יהיה קל הרבה יותר ליהנות ממגוון עצום של אפשרויות בקהל הלקוחות שלכם ולגוון אותו באמצעות קהלים זרים. 

שיתוף:

עוד מאמרים בנושא

לקוחות ממליצים

חיפוש

צריכים שירותי קידום ושיווק באינטרנט לעסק? כן? השאירו פרטים!